Mål og planer for november

 

Bullet journal: Mål for november

Jeg er i stor sorg over at jeg klarte å skrive “novemer” istedenfor “november”, forresten. La oss aldri påpeke det igjen..

Her er et svært sent innlegg om mine mål og planer i november! Det skjer så mye for tiden, så jeg har ikke fått satt meg ned og skrevet det før nå. I tillegg er mac’en min dead, så motivasjonen til å skrive innlegg har ikke vært helt på topp.

Selv om mange av punktene allerede er ferdig gjennomført har jeg en del igjen å få gjort før desember kommer, og alt av To Do-lister kun skal handle om å ha det koselig med venner og familie.

Bullet journal: Mål for november

Mål for november

Helse

✓ Jogge 2-4 ganger

✓ Trene to ganger i uka

✓ Prøve en mobilfri kveld

Kjærlighet

✓ Bestille servitører til bryllupet

✓ Sende brudekjolen til skredder

✓ Planlegge bryllupsinvitasjoner

✓ Romantisk middag

Karriere

✓ Følge med i tech-verden

✓ Sjekke ut sertifiseringer

Annet diverse

✓ Lage julelister

✓ Planlegge Bodø-tur

✓ Feire thanksgiving

✓ Gjøre hjemmet klart for advent

 

Høst

Bullet journal: Mål for november

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top