To do-list: Uke 36

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God mandag, alle sammen! Håper dagen foreløpig har vært bra, og at den blir enda bedre. 

Denne uka har jeg veldig lite planlagt. Det eneste jeg vet skjer er at det er Teknologidagen på torsdag, en konferanse jobben min er med å arrangere om ny teknologi, IKT-sikkerhet og mye annet gøy! Jeg gleder meg veldig, og det er alltid spennende med litt annerledes jobbdager. 

Denne helga er helt åpen, og jeg har lyst til å utnytte det til et eller annet. Jeg vet ikke helt enda, men det hadde vært gøy å reise et sted eller dra på telttur eller lignende! Vi får se hvordan det blir. Det kan jo hende det blir deilig med bare en helg uten noe å gjøre. Da får jeg i hvertfall tid til å gjøre alt på denne ukas To do-list.

 

 

 

✓ Støvsuge

✓ Vanne blomster

✓ Vaske klær

✓ Vaske badet

✓ Bytte håndklær

✓ Ukeshandel

✓ Klippe gresset

✓ Vaske gulvet

 

 

 

Ha en veldig fin uke, og lykke til med alt du skal gjøre!

8 thoughts on “To do-list: Uke 36

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top