DIY

Hjemmelaget kattehus i bruk

I dag er Luna 15 uker, hurra! Til søndagen har vi kjent henne i to av dem, og vi blir bare bedre og bedre kjent med den tullete, kule og kosete katten vi har fått i hus. 

For noen uker siden lagde jeg et kattehus til Luna, fordi de vanlige kattestativene ofte er dyre og jeg syntes ikke de passet inn hjemme hos meg. Nå har hun til min glede begynt å ta det i bruk! Det var likevel nesten umulig å ta noen bra bilder av henne mens hun lekte med det, siden hun beveget seg konstant, men ble et par:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kattehuset finner du oppskrift på her

Selv om jeg brukte lang tid på å lage dette kattehuset, er det definitivt ikke like populært som et annet høyt klatremøbel; kontorstolen. Den har Luna adoptert, og den har blitt hennes desidert favorittmøbel i huset.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har du sett noe så pent?

Ha en strååålende helg, alle sammen! 

Q: Hva skal du i helga?

11 thoughts on “Hjemmelaget kattehus i bruk

  1. Så herlige bilder! Å så kreativ du er 🙂 Syns din var mye finere enn mye av det man får kjøpt! 😀 Hun er så utrolig nydelig, elsker fargene hennes!
    I kveld skal jeg møte hele familien til kjæresten min, noe jeg gruer meg veldig til, også skal jeg besøke bestemor i morgen føre jeg skal feire bursdagen til tantebarnet mitt <3

  2. Therese Bråthen: Åå, tusen takk for koselig kommentar! 😀 Jeg håper møtet gikk bra!! Alltid veldig spenennde å treffe familien til kjæresten! Men koselig med så mye familiegreier du har gjort i helga <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top