5 måter å bruke silkeskjerf på

 

 

Jeg har overtatt noen veldig fine silkeskjerf etter min farmor, og da jeg fikk dem var jeg veldig bestemt på at jeg var nødt til å gi dem nytt liv og nye historier. Jeg ville ikke at de bare skulle ligge i en skuff, men at de skal bli brukt på nytt. Og det har jeg fått til! Det finnes så mange fine måter å bruke skjerf på, og jeg har listet opp et par muligheter.

 

 

Hodebånd

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sløyfe

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Halstørkle (naturligvis, det er jo et skjerf)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hårstrikk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Veskepynt

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Q: Fikk du noe inspirasjon til nye måter å bruke skjerf på?

12 thoughts on “5 måter å bruke silkeskjerf på

  1. Så mange fine måter å bruke slike skjerf på 🙂 Jeg er såpass trangsynt, haha, at jeg tenker at det kun skal brukes rundt halsen, men dette innlegget inspirerte meg til å bruke skjerf på flere måter 🙂 Kjempeflott innlegg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top