Uka som gikk – Uke 38

Akkurat nå

Akkurat nå har jeg kommet hjem fra Oslo og en helt ellevill helg! Ikke bare feiret jeg bursdagen til verdens kuleste storebror, men jeg fikk oppleve å se mitt favorittband live for første gang, og det var en så fantastisk opplevelse! Jeg beklager litt laber blogging disse dagene, det har rett og slett ikke vært en prioritet med blogg i det siste, med så mye som har skjedd. Hele denne uka har vært så spesiell, koselig og bra, og jeg går inn i en ny uke med nye opplevelser og masse overskudd!

 

Ukas høydepunkt

Den fantastiske, episke og nydelige konserten jeg var på i går. Jeg har ønsket å se Kamelot live siden jeg var 14/15, og nå fikk jeg endelig sett dem! De skuffet definitivt ikke, og det var en rå opplevelse! Jeg har så lyst til å se dem igjen en gang, og håper de kommer til Norge igjen snart. Publikum var også så hyggelige og respektfulle mot hverandre, og alle som var der bidro til en skikkelig bra opplevelse!

Bilderesultat for kamelot

Bilde merket for gjenbruk

Ukas kos

Hver eneste lille time med lek og kos sammen med denne herligheten! Jeg blir så lykkelig og glad av å tilbringe tid med en så livsglad, liten skapning, og jeg gleder meg veldig til tiden framover! Akkurat nå ligger hun for eksempel på fanget mitt i sofaen og maler. Jeg blir så glad, og jeg er så takknemlig for at vi valgte å skaffe oss en katt. Vi krysser fingrene for at vi får noen gode år sammen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det innlegget som ble mest lest denne uka var det her om den fine turen vår til Fredrikstad! Jeg syns det er veldig gøy å skrive slike Adventure Time-innlegg. Det er en så grei måte å skrive om opplevelser på, og for min egen del er det gøy å vinkle alle ting jeg gjør som et eventyr. Man gjør på en måte det beste ut av minne sine, og det hjelper meg veldig med å sette ordentlig pris på alt jeg opplever.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas webtips

Jeg fikk skrevet et lite blogg/web-tips denne uka, og det var en instruksjon på hvordan man skaffer seg favicon på bloggen. Favicon er det lille ikonet med siden av bloggnavnet i tab-en øverst i nettleseren. Du kan lese instruksjonen her

Ukas jobbøyeblikk

Alle timene med hjemmekontor jeg har tilbragt med dette lille nurket. 

dav

 

Hvordan har din uke vært?

10 thoughts on “Uka som gikk – Uke 38

  1. Jeg så etter deg på lørdag men fant deg ikke! 😛 Tror det ble utsolgt så kanskje ikke så rart, ble ganske stappa. Vil gjette de kommer igjen neste år på denne tiden 🙂

  2. Geekian: Åå, så ikke deg heller! Fant ingen av de jeg kjente som var der heller, haha! Men min gjeng jeg kom dit med klarte jeg på mystisk vis å finne tilbake til hele tiden 😀

  3. Så herlig uke du har hatt! Å jeg missuner deg veldig den konserten, hadde så sykt lyst til å reise selv! 🙂
    Uken min har vært veldig bra, å helgen syns jeg var en smule kjedelig siden jeg har vært stort sett alene hele helgen 🙂 men det var nok godt for meg å få slappet av litt også 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top