Bullet journal: Mål for mai

Bullet journal: mål for mai

Kom kjære mai, og gi lys og motivasjon i koronahverdagen!

Fler som ser frem til enda lysere dager, varmere vær og mange gode fridager? Nå mistet vi dessverre arbeidernes dag til en lørdag (boo), men vi har fortsatt Kristi Himmelfartsdag, 17. mai og pinsen igjen!

I slutten av april fikk jeg virkelig inn gode rutiner, og trente (relativt korte økter) mange dager i uka. Likevel skal jeg ikke pushe meg selv, og skal målet skal fortsatt være å aktivisere meg selv to ganger i uka, i tillegg til å ta noen pushups om dagen. Siden det er et mål ender det innimellom med at jeg tar typ tre pushups og bare “jaja, det står bare at jeg skal ta det, ikke hvor mange”. Det får være greit! I tillegg skal jeg prøve å få inn til sammen 2-4 joggeturer. Siden jeg allerede har løpt én gang i mai, så må jeg egentlig bare løpe én gang til for å nå målet. Det er digg! Jeg skal prøve å holde meg i gang og aktiv i hverdagen, med kanskje flere turer, gjøre litt knebøy mens jeg lager mat, løpe om kapp med Luna i stua og den type ting. De små tingene.

Bullet journal: mål for mai

Ellers skal jeg fokusere på programmerings-rammeverket Vue i faggruppene på jobb, for å bli enda flinkere i det. I tillegg skal nasjonaldagen planlegges, jeg skal (endelig) få pakket ned vinterklærne og fortsette å planlegge bryllup.

Bullet journal: mål for mai

Mål for mai

Helse

✓ Trene to ganger i uka

✓ Daglige pushups

✓ Leggetid før klokka 12

✓ Tre veggismiddager i uka

✓ Jogge 2-4 ganger

✓ Være aktiv i hverdagen

Kjærlighet

✓ Planlegge bryllup

✓ Ha en romantisk middag

✓ Ringe mer

✓ Overraske Øystein med noe kos

✓ Ikke bli så fort irritert

Karriere

✓ Være forberedt til faggruppemøtene

✓ Lage et motiverende moodboard

✓ Vuekurs

Annet diverse

✓ Pakke ned vinterklær

✓ Planlegge 17. mai

✓ Få på beltespennen på bunaden

✓ Ny treningsspilleliste

 

Kongefamilien i BabushkaBullet journal: mål for maiBullet journal: mål for maiBullet journal: mål for mai

Jeg må også fortelle en gledelig nyhet fra forrige oppdatering. Jeg trenger ikke selge Yarisen med en gang likevel! Jeg har fått leid den ut to ganger på Nabobil allerede, så den har alt betalt for seg flere måneder med forsikring. I tillegg blir den kjørt, så jeg slipper å få flere slitasjeskader på den. Så per dags dato er det ikke noe stort behov for å selge den, i hvert fall ikke før sommerferien, som vi helt sikkert kommer til å trenge den uansett. Hurra!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top