Uka som gikk – Uke 36

Akkurat nå

I dag har jeg hatt en veldig deilig og avslappende regnværsdag inne. Det er kjempedeilig med litt ordentlig pøsregn igjen, for da setter man pris på å være inne og kose seg. Å komme seg inn etter en kald tur ute i regnet er så deilig, så akkurat nå sitter jeg under teppet og planlegger å lese nyeste utgave av rom123 og drikke te, når jeg er ferdig med blogginnlegget. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas høydepunkt

Høydepunktet denne uka var nok Teknologidagen på torsdag. Jeg startet arbeidsdagen på Ælvespeilet i Porsgrunn klokka åtte, og dagen varte til elleve på kvelden. Det var så morsomt og ikke minst lærerikt! Det var gøy å bli bedre kjent med så mange fra IT-bransjen i Grenland. Det var også veldig stas å få være med å arrangere noe så stort og spennende som en konferanse, og hvertfall når den ble så vellykket som den ble. Jeg gleder meg allerede til neste år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

I går var vi en gjeng ute på Dragon House her i Skien og spiste. Vi skulle egentlig på åpningen av det nye spisestedet Burglar, men der var det så stor pågang at vi valgte å spare det til en annen gang, og heller spise kinesisk. Det var koselig å finne på noe så enkelt sammen på en lørdag, uten å måtte dra ut eller gjøre noe stort ut av det. Bare det å dra og spise sammen kan være så koselig. 

 

Ukas mest leste innlegg

Det mest leste innlegget denne uka var det her, der jeg viste fram litt detaljer fra kontoret vårt. Jeg spurte også om tips fra dere, så om det er noen som har noen geniale og motiverende tips til et kontor, så bare skrik det ut!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas måltid

På fredag byttet vi ut den vanlige fredagstacoen vår med noen sinnsykt gode quesadillas med sterkt krydret kylling, paprika, løk, mozarella og cheddar i. Det var dødsgodt! I tillegg lagde jeg hvitløksdipp selv, så den ble smakende akkurat slik jeg ønsket, og til dessert hadde vi smudrepai. Det var så godt, og jeg må defintivt lage det igjen en dag. Det var ikke så vanskelig! Neste gang kan jeg ta bilder og legge ut oppskrift på bloggen. 

 

Ukas innkjøp

Jeg har endelig kjøpt meg telt! Det var en beslutning som bare måtte tas, og jeg fant et perfekt telt på kampanje til halv pris! Jeg hadde penger stående på konto til nettopp teltkjøp, så nå har jeg det stående i roteskapet. Jeg skulle egentlig dra på en telttur nå i helga, men det ble ikke noe av, siden det regnet så mye. Jaja, da ble det andre gleder istedenfor, som tv-kveld og innekos.

 

Hvordan har din uke vært?

10 thoughts on “Uka som gikk – Uke 36

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top