Uka som gikk – Uke 22

Akkurat nå

Akkurat nå sitter jeg i et flyttekaos. Stua er full av ekser som skal fylles opp med alt jeg eier av ting og klær. I tillegg pusser jeg opp stoler midt på stuegulvet, så akkurat nå er det plass til noe som helst. Det har vært veldig deilig å ha en rolig helg hjemme uten noe spesifikt på agendaen.

 

Ukas høydepunkt

Ukas høydepunkt var kanskje da vi dro for å bare, og bare var alene meg og Øystein. Det var veldig deilig å finne på noe sammen spontant uten av det var masse planlegging og invitasjoner til alle mulig folk. Ikke noe oppstyr, bare koselig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

Det var faktisk å være alene hjemme på fredag og ha en hel kveld bare for meg selv. Å høre på kleine sanger jeg kunne synge med til for full hals og drikke Pina Colada og spise vannmelon. Jeg trengte en kveld bare for meg selv, og det var skikkelig godt. Jeg har funnet på mye koselig med venner denne uka og, så det virker kanskje litt rart at både ukas høydepunkt og ukas kos var ting jeg gjorde alene eller bare sammen med Øystein, men jeg har egentlig trengt å ikke måtte forholde meg til folk og. Noen ganger er det sånn, og det er helt greit!

Ukas måltid

Er det lov å si at det var nachosen jeg selv lagde på tirsdag? Jeg syns den ble ganske god, faktisk! Og den ble konsumert sammen med koselige, bra folk, så det trakk opp måltidet veldig. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Innlegget som trakk mest lesere denne uka var “Late sommerdager”, og det passer jo bra, siden det var ukas høydepunkt og. Det kan leses her

Ukas film

Det må bli “Up in the air”, selv om jeg har sett mange filmer denne helga. Det er en søt, sår, fin og artig film om en mann som har hele livet sitt i en koffert. Han skyr alt som binder han til kun én plass og har 250 reisedager i året med jobben. Sjefen hans ansetter en dag en ung, engasjert dame som ønsker å digitalisere jobben, slik at de ikke lenger trenger å reise rundt for å utføre arbeidet, noe hovedpersonen (spilt av George Clooney) reagerer sterkt på. 

Altså, jeg er dårlig på sånne omtaler, men poenger er at det er en veldig bra film, så se den!

Bilderesultat for up in the air

Ukas innkjøp

Vi har kjøpt drill! Hvor voksent og kult er ikke det? Den var på salg, så da jeg gikk forbi hørte jeg alle kollegaers stemmers i hodet som sa “Enhver husstand må ha en drill.”. Vi skal jo pusse opp et rom og skru opp en benk og hyller, så da tenkte jeg at det like godt kunne investere i en skikkelig drill. Så nå har vi det, da! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hvordan har din uke vært?

6 thoughts on “Uka som gikk – Uke 22

  1. Therese Bråthen: Ja, veldig fornøyd med den! Den kan alt fra å skru inn skruer til å bygge platting og hus, så den er perfekt 😀 Også var den på salg da! Så bra du har kost deg, ingen ting er bedre enn det 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top