Katter – For dummies

                        På tide å bli ekspert                        

Jeg lever av budskapet “Du er aldri ferdig utlært” på de fleste områder i livet mitt. Du kan alltid bli enda klokere! Du kan alltid finne ut mer.

Forskning går videre, vi får flere erfaringer, vi blir mer opplyst, det finnes flere sider av samme sak, ting forandrer seg. Konstant. 

Jeg har hatt katt halve livet mitt, men jeg vet likevel at jeg definitivt ikke vet alt som er å vite, så nå når vi skal få en ny sjanse har jeg tenkt til å lese meg litt opp igjen. Jeg tror nemlig jeg vet ganske mye, og nettopp derfor er det lurt å få flere nyanser, hvis ikke er det lett å bli en teit bedreviter (og ingen liker bedrevitere). 

Saken er nemlig den at jo mer du lærer, jo mer vet du at du har tatt feil hele tiden. For de aller fleste saker har så mange nyanser at det å si at “det og det er riktig” nesten alltid blir feil på en eller annen måte. Jeg prøver å være opplyst, slik at jeg kan ta egne, fornuftige valg, og uten at jeg kan belære andre for valgene de tar. Jeg anbefaler å gjøre det samme selv!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den som tror han vet alt vet intet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så nå skal jeg se hva disse bøkene fra det lokale biblioteket har å tilby av kunnskap! Mest sannsynlig lærer jeg noe nyttig og kult, og kanskje lærer jeg at alt jeg vet er feil. Vi får se! 

 

PS: Ikke ta ALT som står i bøker for 100% sannhet heller. Akkurat som på internett er også disse bare skrevet av enkeltpersoner som har sin mening. Ta kunnskapen med i ditt eget register av kunnskap, og luk ut det som er mest objektivt og relevant! 

6 thoughts on “Katter – For dummies

  1. så artig å lese litt om dyr! jeg har lest så sykt mye om både hund, hamster, marsvin og kanin at! ahahah 😀 jeg har perioder der jeg får så lyst på et dyr, og da leser jeg meg opp på det i flere måneder

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top