Livingroom slumber party

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Goooooood fredag! 

Jeg er så klar for helg. Det er deilig å skulle sove lenge i morgen tidlig, ha god tid, gjøre alt som er gøy og bare føle at jeg får igjen for hvert eneste minutt jeg har sittet på kontoret i løpet av uka. Denne fredagen har bare vært helt perfekt, og jeg føler meg ordentlig lykkelig! Jeg hadde en ordentlig kjip dag på onsdag (helt uten grunn), og det får jeg visst igjen for nå, haha. 

I kveld skal jeg og Øystein overnatte i stua, for det skal så lite til å bare gjøre noe bitte litt annerledes. Vi har flyttet alle putene ned på gulvet og skal snuggle oss masse under tepper. 

Det du trenger for å gjøre noe annerledes med en venninne eller en kjæreste er bare:

Sengeplass på gulvet

Pepsi Max

Godteri

Chips

Tepper

Netflix eller dvd-spiller

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du er et hærverk av en kvinne

Ha en veldig bra fredagskveld!

 

 

 

 

8 thoughts on “Livingroom slumber party

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top