Første adventshelg og adventspyntet hjem

Adventspynt

Velkommen desember! Åå, som vi har lengtet etter deg dette året!

Jeg hadde en tjuvstart på advent i år, ved å tøye grensa biiiitte litt. Jeg pyntet på fredag, siden det var starten på årets første “adventshelg”, hehe. Så jeg og Øystein poppet årets første julebrus i champagneglass og jeg kooste meg med adventspyntingen. Da var det bare å rydde vekk alt av heltårspynt og finne frem den store posen med lilla og glitrende pynt.

Jeg hadde et bitte lite dramaqueen-moment fordi to av mine fineste julekuler har blitt knust i løpet av året 😭 En fra barndommen og en håndmalt jeg kjøpte på et marked for noen år siden. Buuuuuuuhu. Men da har jeg en unnskyldning til å kjøpe et par ekstra nye i år, hehe. Og skaffe en ordentlig oppbevaringsboks til julekulene etter denne jula er over.

SommerpyntSommerpyntSommerpyntSommerpynt

Farveeeeeeel helårspynt! Hellå til adventspynt 💜

Kjelken:

SommerpyntAdventskalenderAdventskalender

TV-benken på venstre side:

SommerpyntAdventspynt

TV-benken på høyre side:

SommerpyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspynt

Sofakroken:

Sommerpynt

Adventspynt

AdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntSofabord:

SommerpyntAdventspynt

Spisebord:

SommerpyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspyntAdventspynt

I helga fikk jeg vært med på årets eneste julebord. “Klubben” hadde et julebord på fire stykker, der vi var ute og spiste på en fin tapasrestaurant i ordentlige julebordsantrekk med glitrende sminke og korte skjørt. Et ordentlig stort savn, uansett hvor fjollete det nå høres ut. Så vi koste oss med god mat, vin og en litt kjip, men nødvendig, meter mellom oss alle.

Nå gleder jeg meg så voldsomt til å fortsette nedtellingen mot julaften, og det skal bli godt å feire med familien min når nedtellingen er over.

KulekulerPusPlanter som er ryddet vekkAdventspyntAdventspynt

Ha en nydelig og fredfull desember!

2 thoughts on “Første adventshelg og adventspyntet hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top