Treningsplan – Uke 24

Denne uka kommer jo til å bestå av mye flytting og pakking, men vi skal prøve å luke inn et par treningsøkter likevel. Siden det er så få dager jeg har tid til å trene, er det desto større grunn til å planlegge øktene litt. 

mde

Tirsdag – Fullkropp

5 runder:
12 dype knebøy med vekt
12 pullups i strikk
12 burpees

3 runder: 
6 bulgarske utfall med vekt
12 pushups
20 hoppetau

3 runder:
10 good mornings
10 sammentrekk i slynge

dav

Onsdag

Joggetur – 6 km

Magetrening

Lørdag

Flyttedag! Alt vi eier skal flyttes over i ny leilighet. Det blir en full dag med tunge løft og mye trappegåing! 

Har du planlagt å trene denne uka?

 

12 thoughts on “Treningsplan – Uke 24

  1. Maiken Johnsen: Det er jo naturlig når du har en så aktiv jobb og det snart er sommerferie! Eneste grunnen til at jeg får inn de få øktene jeg gjør, er fordi jeg og samboeren min motiverer hverandre 😀 Dere jobber jo på forskjellig tidspunkt ofte, og da skjønner jeg at dere heller vil gjøre koselige ting sammen <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top