Slik blir TV-stua vår!

Petroliumsblå, kobber, matt svart, grått og litt dusrosa er fargene jeg tar med meg fra denne leiligheten og over i den nye. Sofaen på collagen er den vi kjøpte i går, og utenom den er hyllene det eneste vi skal kjøpe nytt til TV-kroken. Jeg har jo mye fin pynt fra før, og har lært at man ikke må kjøpe masse før man har bodd seg inn i et hjem. Det er jo sånt det blir et hjem ut av, og ikke noe fremmed. 

Jeg syns ikke noe om å kjøpe absolutt alt nytt, da mister det så mye personlighet og sjel. Det er jo mye morsommere å få gamle ting til å fungere sammen med nye. Det har kanskje litt å gjøre med at jeg er veldig glad i alle tingene mine, og alt har sin historie. I tillegg vet man jo ikke hvordan det kommer til å se ut før man har prøvd, så vi velger å avvente med noe mer.

Det blir så spennende å vise fram den nye leiligheten her på bloggen, og jeg gleder meg til å se hvordan det blir selv! Nå er det bare én dag igjen til vi overtar. Etter vi har tatt over i morgen blir det bare å dra fram målebånd, ta mål av leiligheten og så stikke på en byggbutikk.

Nå skal vi av gårde på treff med IKT Grenland for å bli litt kjent med andre i IT-miljøet. Ha en super torsdag!

 

12 thoughts on “Slik blir TV-stua vår!

  1. Jeg kjøper sjeldent nye ting, jeg er veldig flink til å gå på finn å se etter gis bort, syns det er mye morsommere å sette mitt eget preg på ting og jeg elsker å pusse opp møbler! 😀 Fargene ser nydelig ut sammen, gleder meg til å se hvordan stuen deres blir!

  2. Høres kjempe koselig ut. Kjempe gøy å lese om innleggene du poster på bloggen din. Ta gjerne en titt innom min blogg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top