Interiørkveld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Både jeg og min venninne Elisabeth er midt i prosesser der vi skal innrede både soverom og stue, så vi bestemte oss for å ha en skikkelig interiørkveld der vi tok med blader og planer, og sammenlignet og utvekslet ideer. Det var kjempekoselig, og anbefales! Det er ofte gøy å få andres input på egne meninger, i tillegg til å se hva andre liker av interiør.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det TRE døgn igjen til vi overtar leiligheten og kan begynne å ta opp mål og lignende. Det blir intense dager, men jeg tror det kommer til å bli gøy! Det er viktig å kose seg med prosessen, og det er også litt av grunnen til at jeg syns det er koselig med slike jentekvelder der vi kan dele ideer og tanker. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Beskriv din interiørstil!

10 thoughts on “Interiørkveld

  1. Åååå så gøy!! 🙂 jeg liker hvitt, grått, rosa og blått i interiør. Også hint av svart. På en måte litt minimalistisk stil bare at jeg liker putetrekk etc i rosa/blått. Litt vanskelig å forklare, men er veldig kresen i hvert fall hehe 🙂

  2. Maiken Johnsen: Jeg skjønner hva du mener! Jeg liker de samme fargekombinasjonene, men er nok hakket mindre minimalistisk, da jeg eeelsker ting, ahha 😀

  3. Åå sånt er så utrolig koselig! Jeg tror jeg har den klassiske hvit og sølv stilen, med noen farge innslag! Jeg bytter på farger på duker, kubbelys og gardiner etter som jeg føler for å fornye noe. Samt at jeg bytter ofte ut pottene mine som jeg har de falske blomstene mine i. Akkurat nå så har jeg grønt(I forskjellige nyanser), samt sølv, hvit og litt sort! 🙂

  4. Så koselig! Og ikke minst gøy! Hjem med personlig touch er så fint synes jeg. Folk som viser frem interesser, har minner på veggene og masse grønne planter. Gosh, jeg må få flytta på meg snart sjøl, har stort behov for å ommøblere og male vegger i nye farger merker jeg, haha.

  5. Therese Bråthen: Jeg fant innlegget på bloggen din med de grønne detaljene! Det var skikkelig fint 😀 Det er så kult hvordan detaljene kan endre hele uttrykket i rommet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top