To do-list: Uke 23

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om det allerede er onsdag er det mye som skal bli gjort innen helga. Det er nemlig fullstappet med planer både fredag og lørdag, så alt må gjøres før den tid. Hvor kjipt er det vel ikke å måtte ha noe ugjort i bakhodet mens man skal kose seg?

I helga skal jeg på festival, bursdag for pappa i Larvik og så bursdag for en venn her i Skien, så det blir tett program. I tillegg får jeg kanskje besøk av familie natt til lørdag, og det ser jeg veldig fram til!

Så før den tid har jeg som sagt litt å gjøre. Her er lista over denne ukas To Dos: 

✓ Ukeshandel

✓ Vask bad

✓ Støvsug

✓ Bytt håndklær

✓ Vask klær

✓ Vann blomster

✓ Skriv ferdig liste over alt som skal pakkes og kategori

✓ Pakke

✓ Skaffe husforsikring

✓ Kjøpe bursdagsgaver

✓ Tørke over lister

Det er vel egentlig bare å komme i gang ser jeg. Ha en super onsdag videre!

 

2 thoughts on “To do-list: Uke 23

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top