Inspirasjonslørdag

// Annonse – Det Nye

For en deilig lørdag det har vært! Egentlig hadde jeg masse planer i dag, men de ble kansellert. Det er ganske deilig akkurat nå, for det var utrolig godt å ha en hel fridag til å gjøre alt, men samtidig ingenting. I kveld er planen å spise pita, se film og så bare slappe av med Det Nye og vannmelon resten av kvelden. 

Før jeg fortsetter innlegget vil jeg bare få påpekt en ting. Som dere ser er dette en annonse, og med det vil jeg bare si at jeg aldri kommer til å annonsere for noe jeg ikke ville anbefalt på ekte. Hvis jeg gjør det har jeg noen venner som jeg håper vil si i fra til meg, for jeg vil ikke selge sjela mi for annonser (dere vet hvem dere er). Men da tilbudet om annonse om Det Nye var der, så jeg mest på det som en god bloggidé. Jeg har hatt en del bloggsperre i det siste, så hvorfor ikke?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Selv om Det Nye har blitt produsert i haugevis av år, var det først da jeg var 13-14 år jeg fikk øynene opp for det. Det er veldig morsomt, for jeg begynte å lese det fordi mamma hadde kjøpt et blad og jeg syntes innholdet var kult. Så pratet jeg og min bestevenninne om hvilke magasiner vi likte best, og hun likte ELLE. På den tiden leste jeg i bare jenteblader og syntes det var veldig flaut å innrømme at jeg nesten ikke hadde lest et “kvinneblad”, så jeg sa at jeg elsket Det Nye. “Leser du Det Nye så mye?” fikk jeg til svar. “Ja, gjør jeg vel” svarte jeg. Og jeg kunne jo ikke lyve, så da fortsatte jeg å alltid be om å få Det Nye. Det var et veldig godt valg, for det er den dag i dag ingen andre livsstilsmagasiner jeg liker bedre, så klapp på skulderen til ti år yngre Elise. 

Det jeg liker med Det Nye er at det er en perfekt blanding av mote, interiør, spennende artikler, trening, tips og intervjuer. Moten de viser fram er veldig ofte fra rimeligere merker, så man trenger ikke sprenge budsjettet for å få stilen på bildene, slik som i mange andre motemagasiner. Jeg blir ordentlig glad og inspirert av å lese. I tillegg er hele bladet lagt opp så lekent og fint, og trigger lesegleden. Så er det jo også et ekstra stort pluss at de fokuserer på det naturlige og opplyser om retusjering av bilder og lignende. 

Nå har de et tilbud gående. Du kan få 8 magasiner for bare 279,- i tillegg til en Lycke Crossover veske i beige. I butikk koster et blad mye mer, så du får mange blader til samme pris du måtte ha betalt for noen få i butikken. Og vesken fra Lycke er så fin, og veldig praktisk nå som det er sommerferie og man ikke bruker like mye jakke med store lommer. 

Bilder av vesken tatt av Cindy – www.zhuo.blogg.no

Du bestiller ved å fylle ut skjemaet HER, og det er ingen bindingstid. Abonnementet løper så lenge du ikke avslutter det. 

Ha en superduper lørdag videre!

#detnyelycke

 

 

 

7 thoughts on “Inspirasjonslørdag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top