DIY

Sneakpeak

I dag får jeg dessverre ikke tid til noe webleksjon, men istedenfor skal dere få en liten sneakpeak på innlegget om 17. mai-pynt som kommer senere denne måneden. 

Jeg gleder meg fryktelig til å begynne pyntingen, så jeg har allerede gått bananas på Nille for å få tak i alt jeg trenger. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det som gjenstår nå er å lage en ordentlig plan på hvordan jeg skal sette opp all pynten, og komme på litt lure idéer til hvordan jeg kan sette sammen alt med ting jeg allerede eier. 

Hvis noen har lure tips og triks, er det bare å skrike ut! Foreløpig ligger min lit til egen kreativitet, og den kommer og går litt!

 

Har du tenkt til å pynte til 17. mai?

6 thoughts on “Sneakpeak

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top