To do-list: Uke 11

dav

God mandag!

Denne uka har jeg som mål å komme ordentlig inn i trening, og har planlagt fire treninger denne uka. Neste uke skjer det så mye og så skal jeg til mamma og pappa for påskeferien, så da blir det lite trening. Jeg savner litt å ha fokus på trening, så da får jeg prøve på det for bare én uke i det minste, hehe. 

Utenom det er det dette jeg skal gjøre:

Jeg gleder meg så fryktelig til påske! Til helga er det bare en uke igjen, og siden jeg ikke skal være hjemme i ferien, har jeg lyst til å pynte litt tidligere. Da er det nødvendig med påskepynt! Jeg tenkte å kjøpe noen billige plastegg på Nille og male dem og pynte dem i mine farger! Det blir gøy. I tillegg må jeg kjøpe bursdagsgave til mamma. Så det får bli en handletur på lørdag.

Hva skal du denne uka? 

#todo #liste #listelykke #todolist #checklist #gjøreliste #mandagsliste #inspo #listeinspo

12 thoughts on “To do-list: Uke 11

  1. Åh, så koselig å pynte til påske! Har litt lyst til å male egne påskeegg, det pleide familien min å gjøre sammen da jeg var yngre 🙂 Lykke til med pyntingen og treningen <3

  2. Jeg også ELSKER påske og gleder meg til pynting 😀 Jeg får en god vårfølelse av gul pynt. Denne uken har jeg som mål å få pakket ferdig fødebaggen. + jeg må pakke litt da vi skal en kjapp tur til danmark i påsken. Håper du får en fin uke 🙂

  3. Anette Linnea: Oi, så spennende at du skal pakke fødebagen! 😀 Har du skrevet/skal du skrive innlegg om hva du har med i den? Kos deg suuupermasse i Danmark i påsken! Håper du får en veldig fin dag i dag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top