Outfit – Kjærestens skjorte

I går leste jeg blogger og kom over det innlegget her. Først tenkte jeg “Så sykt kult på henne! Det hadde jeg garantert ikke kledd selv”. Så tenkte jeg “Hehe, hadde jo vært gøy å prøve da”. Til slutt tenkte jeg “DET skal jeg bruke i morgen!”. 

Jeg ble rett og slett ordentlig inspirert. Jeg nærmest sprang til klesskapet og dro ut den kuleste skjorta jeg fant, en burgunderrød. Jeg ble faktisk fornøyd, og antrekket var veldig komfortabelt, i og med at skjorta var så baggy! 

dav

dav

dav

Ikke bare stjal jeg klærne til samboeren min, da jeg kom hjem fra jobb i dag måtte han også ta bilder 🙁 Og det var ikke så få bilder heller, for jeg ble aldri fornøyd med hår som må vaskes i dag og ni timer gammel sminke. 

dav

dav

dav

 

Håper jeg kan inspirere videre, slik jeg selv ble! Nå skal jeg lage middag til oss som takk for hjelpen i dag.

 

 

8 thoughts on “Outfit – Kjærestens skjorte

  1. Så utrolig koselig å se at jeg inspirerer, og tusen takk for linken! Og du kledde jo skjorten kjempebra <3 Elsker fargen, tror jeg må kjøpe typen en skjorte i burgunder jeg kan låne 😀

  2. Det ble kjempe stilig. Jeg har ikke kjæreste men syns det er kjempe godt, på en kald kveld, å finne frem ullgenseren jeg har lånt fra pappa i omtrent 10 år. Og skulle jeg bli kald når jeg er hjemme hos mamma og pappa, er det alltid en av pappas ullgenser som blir lånt, både av søsteren og meg selv. Det blir jo selvfølgelig ikke helt et fashion statement som din stil, men komfortabelt er det!

  3. Ingrid; voksen tilslutt: Helt enig! Jeg daffer faktisk rundt med kjærestens ullgenser akkurat nå, siden jeg var kald 😀 Stoor størrelse, så jeg kan gjemme meg i den! Det er utrolig hvor gode slike manne-gensere er <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top