Mål for mars

Interiørbilde

Jeg har vært treeeig til å komme i gang med bloggingen igjen. Jeg har ikke hatt lyst, så da har jeg ikke blogget heller, så enkelt som det! Men nå kjente jeg at det klødde litt i fingrene igjen etter å blogge, og inspirasjonen kommer tilbake.

Det er ikke så mye som har skjedd siden sist, annet enn at jeg drar på ukentlige møter i Oslo nå, noe som tar litt på overskuddet. Men det er bare for en kort periode, så det kommer jeg meg fint gjennom. I hvert fall nå som dagene blir lysere og jeg snaart har bursdag! Mars er min bursdagsmåned, så jeg må nyte planlegging og ønskelisteskriving mens jeg kan.

På torsdag drar jeg til Riga for å besøke min beste venninne Silje, som er i praksis i den norske ambassaden der (jeg er stolt). Jeg gleder meg til hun skal vise meg byen og til at vi skal tilbringe masse tid sammen, bare oss to!

 

Mål for mars

 

Helse

✓ Trene to ganger i uka

✓ Jogge 3km i uka

✓ Pushups hver dag

✓ Drikke vann og aktiviseres hver morgen

Kjærlighet

✓ Datenight

✓ Bli flinkere på å ringe

Karriere

✓ Jobbe hardt på viktige prosjekter

✓ Teste ut ordentlig To do-liste

✓ Bli inspirert

Just for fun

✓ Rydde i veskene

✓ Bestille seilkurs

✓ Ha to vegetarmiddager i uka

✓ Sette opp kodekurs?

 

Denne måneden er det viktig for meg å roe litt ned på treningsmålene, for å klare og gjennomføre dem. Jeg vet det er mye å gjøre denne måneden, og at jeg kommer til å slite med overskudd og tid. Derfor gir jeg meg selv litt slack, og velger heller å prøve å få inn to treningsøkter og/eller helst én tre kilometer lang joggetur i uka. Det skal være mulig å oppnå uten å bli utbrent.

På kjærlighetsfronten ønsker jeg å bli flinkere på å ringe til de jeg er glad i, og å ha minst én datekveld med Øystein. Som karrieremål må jeg jobbe hardt på det viktige prosjektet jeg er på nå, og for å få til det, samtidig som jeg holder orden i alt annet, skal jeg benytte meg av Eirin Kristiansens metode for å skrive To Do-lister. Det er en metode for å raskt luke vekk hva som er viktig og må bli gjort snarest, og også hva som er mindre viktig, men man kan få gjort mellom slagene.

For noen dager siden bestilte jeg endelig seilkurs, så i slutten av april skal jeg ut på tur på kurs i fire dager! Jeg gleder meg så mye til å lære meg hvordan jeg håndterer en seilbåt, og det blir så spennende og gøy å komme seg ut i båt. Det åpner for mange spennende feriemuligheter framover, og det setter jeg så stor pris på.

Jeg lurer også bitte litt på om jeg skal gå i gang med å sette opp et nytt kodekurs for barn igjen, men det skal jeg gruble litt på før jeg tar noen avgjørelser. Det er jo både gøy og givende, men voldsomt slitsomt og!

Ha en kjempefin uke, og håper du når alle dine mål for mars snart ♥︎

Interiørbilde

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top