Ukesmeny

God ettermiddag, alle sammen! 
Jeg vil gjerne ha inn ønsker fra alle om hva slags innlegg jeg skal skrive. Foreløpig prøver jeg litt forskjellig, og sjekker responsen på hvert innlegg. Det virker som en del liker faste, strukturerte innlegg med enkle hverdagstips, så her kommer enda et slikt et. Dette er min meny for denne uka: 
 

Mandag: Laks
Tirsdag: Risgrøt
Onsdag: Tandoori
Torsdag: Laksetaco
Fredag: Taco
Lørdag: Kalkun
Søndag: Suppe

Det blir selvfølgelig alltid litt endringer i løpet av uka, så vi kommer til å ha svinefilet i dag istedenfor kalkun på lørdag! Suppa er fra en oppskrift fra Matprat, og den er jeg veldig spent på å prøve ut. Du finner den her. Om det er noen ønsker om at jeg legger ut oppskrift på laksen, laksetacoen eller svinefileten er det bare å kommentere nedenfor!

Hvordan ser din ukesmeny ut?

10 thoughts on “Ukesmeny

  1. jeg skal bli flinkere på å sette opp en ukesmeny. Bruker som regel å holde meg i to uker ,så slir det ut hehe. så ut som en fin og innholdsrik meny da 😀

  2. Maiken: Ja, hender det blir litt periodevis her og! Men vi sparer så mye penger på å holde oss til butikken én gang i uka (gjerne en minitur innom ekstra hvis vi går tom for noe viktig, noe vi nesten alltid gjør). Så nå har vi faktisk greid å holde det gående ganske lenge 😀 Det hjelper også at jeg har fått en listebok som jeg kan skrive alt i, da blir det mye morsommere!

  3. Janne Haukom Breland: Hehe, ja. Husker hvordan det var! Nå må vi nesten ha ukesmeny for å ikke fly på butikken hele tiden. Før lagde jeg middag og spiste rester fra den flere dager etter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top