Slik bodde vi i Frankrike

Jeg drømmer ofte tilbake til den herlige ferien vi hadde i Provence. Jeg er så takknemlig for at mamma og pappa tok oss med på denne turen, og spanderte både mat, hus og leiebil så vi bare trengte å betale for flybillettene ned. Det gjorde at hele familien kunne være med, inkludert samboerne til både meg og min storebror. Det var en fantastisk ferie! Så avslappende, gøy, koselig og fin. Det var ikke noe stress, ikke noe mas, ikke noe dårlig stemning. Det var fint. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg og Øystein sov i første etasje, og kunne gå rett ut fra rommet vårt og ut i hagen om morningen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Våknet opp til det her hver dag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg anbefaler å gå sammen som en gruppe og leie hus i Frankrike, istedenfor hotell. Du får en helt egen, unik frihetsfølelse, og sammenligner man med hotellpriser er det heller ikke noe dyrere. Når man bor på hotell må man jo ut og spise hver dag. Vi var ute og spiste én dag, og lagde resten av maten hjemme. Det var like koselig! Og et lite tips: Du kan spare mange tusen kroner på å booke i juni istedenfor juli. 

8 thoughts on “Slik bodde vi i Frankrike

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top