15 Valentinsgaver i siste liten

Nå er det bare en liten dag igjen til valentinsdagen! Jeg elsker denne dagen, for vi har i alle år vært flinke på å gi hverandre ekstra oppmerksomhet og være romantiske. Jeg håper ikke det blir et unntak i år, så jeg må planlegge litt i dag hva vi skal gjøre i morgen. Før har vi alltid laget en god middag hjemme, men i år er jeg litt usikker på om vi heller kanskje skal dra ut og spise.

Beklager for å promotere forbrukersamfunnet, men jeg syns at små gaver på valentinsgaven er en veldig koselig gest. Det viser litt at man har tenkt på personen og hatt et ønske om å glede. Dessuten er det også gøy å få pene og kjekke ting, som man kanskje ikke alltid kjøper til seg selv.

Her er 15 tips til små gaver du kan gi til enten han eller henne. OBS! Advarer mot veldig stigmatiserende gaveforslag.

 

Gaver til henne valentines

Yogi tea – 29,- | Tulipaner – 150,- | Kopp – 149,- | Sjokolade – 29,- | BH – 589,- | Sminkesett – 150,- | Elisabeth Arden parfyme – 134,– | Neglelakk – 129,- 

 

Gaver til han valentines

Boxer – 180,- | Pepsi Max – 97,- | To kinobilletter – 270,- | Raggsokker – 69,- | Deo – 159,- | Kaffesirup – 99,- | Hansker – 399,-

 

Håper du fikk noen tips, og at du ser fram til morgendagen, enten du skal feire den med noen eller finne på noe koselig for deg selv. Jeg råder deg til å sende en liten melding til venner og familie du bryr deg om, for valentinsdagen er tross alt en dag for å markere kjærlighet i alle ulike former.

2 thoughts on “15 Valentinsgaver i siste liten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top