Uka som gikk – Uke 32

Akkurat nå

Akkurat nå planlegger jeg å komme meg på treningssenteret en tur. Kanskje jeg må slutte å planlegge og heller bare komme meg dit? Det er som regel det som trengs, haha. Denne helga har vært veldig deilig og rolig. Jeg kjenner at det har vært et behov for å være litt asosial og bare gjøre det jeg har lyst til. 

 

Ukas høydepunkt

I går hadde jeg og Øystein (min samboer) en ordentlig etterlengtet datekveld. Vi har vært veldig lite romantiske alene de siste månedene og det kunne ikke passet bedre å bare være oss to en kveld. Vi grillet, poppet en flaske rødvin og hadde det veldig koselig sammen hele kvelden. Misforstå meg rett, vi spiser sammen hver dag og har det veldig gøy sammen hele tiden, men det å gjøre litt mer ut av det er det lenge siden vi har gjort nå. Framover skal vi prøve å ha datekveld én gang i uka. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kos

Selv om det er noen måneder siden vi flyttet inn nå, var det først på onsdag vi endelig fikk invitert de som bor under oss på besøk. Vi måtte få planlagt en del greier, siden vi tross alt eier et hus sammen, og i samme slengen valgte vi å ta oss noen øl. Det var kjempekoselig! Vi satt her til langt utpå kvelden, og vi fikk komme ned til dem for å se hvordan de bodde. Det beste var at vi slapp å gå ut i regnet for å besøke hverandre, siden vi deler inngang. Gleder meg allerede til neste gang! 

 

Ukas innkjøp

I går tok jeg en kjøretur til Rusta, der de har salg på putetrekk nå. Og jeg er så fornøyd med alt jeg fikk tak i! Nå er sofaseksjonen helt perfekt i mine øyne. Jeg elsker den gul-oransje, runde puten jeg fant! Den brøt liksom opp alle de andre putene, slik at ikke alt bare ble en grøt av grønn og blå. Den ligner veldig på slike puter min farmor pleide å ha da vi besøkte henne da vi var små, så den bringer i tillegg fram mange gode minner. Love it!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Det mest leste innlegget denne uka er innlegget med mine nåværende sparemål. Det kan leses her, hvis noen er interessert. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas tips

Nå er det julesalg på Panduros nettsider! Du sparer ekstremt mye om du kjøper alt av julegavepapir, pakkebånd og pynt allerede nå, istedenfor å vente til det blir fullpris igjen. Enkelte ting er på mer en 90%! Jeg skal hvertfall putte litt ting i handlekurven og klikke det hjem, så jeg kan lage mange pene pakker til jula!

Ukas luring

Jeg syns guiden for hvordan du kan fjerne cookiesene dine var ganske lur! Kom unna ekstremt irriterende markedsføring veldig lett. Du kan lese innlegget her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas lille lykke

Jeg har nevnt min Flamingoblomst her på bloggen før. Den har nemlig vært veldig syk lenge. Den trivdes rett og slett ikke i det hele tatt i den forrige leiligheten, og den har skrantet og skrantet i et og et halvt år. De fleste ba meg bare gi den opp helt, men det er jeg så glad for at jeg ikke gjorde. Nå er den nemlig på bedringens vei! Det er helt utrolig, og jeg trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så en liten blomsterknott springe fram. Flamingoblomstene blomstrer nemlig bare om de virkelig trives, og i fjor var det ikke nærheten av å komme en eneste en. Men se nå!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas middag

Vi var usikre på hva vi skulle ha til middag her om dagen, men vi hadde grovt mel, gjær, ost, ananas, mais og kylling. Og til innflyttingsgave fikk vi pizzastein som kan brukes i grillen. Da måtte vi selvsagt prøve ut å lage pizza på grillen, og det ble veldig vellykket. Skorpen ble såå sprø og god! Anbefales om man har pizzastein og grill.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hvordan har din uke vært?

4 thoughts on “Uka som gikk – Uke 32

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top