Treningsmotivasjon i klesform

// Inneholder annonselenker

De innleggene jeg innimellom skrev som inneholdt klescollager pleide alltid å bli populære. Jeg skjønner det godt, jeg selv elsker å lese inspirerende innlegg med mange fine klær jeg har lyst på satt opp på enkle bilder. Grunnen til at jeg ikke har skrevet noen sånne på veldig lenge er at jeg syns det har blitt vanskelig. Misforstå meg rett, det er fortsatt veldig lett å finne en haug med klær man har lyst på, men det er to grunner til at det ikke er bare bare å skrive slike innlegg som dette:

  • Jeg ønsker ikke å bidra til at folk føler de måå shoppe nye ting. Vi shopper allerede altfor mye og det er allerede veldig mange andre bloggere som bidrar til kjøpepresset
  • Det er veldig vanskelig å lage slike collager med kun klær fra leverandører som lover etisk produksjon.

Det siste punktet er det aller viktigste for meg. Jeg prøvde å lage en klassisk “10 kjoler til julebordet” i desember, men fant så få fine kjoler fra merker som faktisk lover etisk produksjon. Så da droppet jeg det like godt. Samme med antrekk til 17. mai i år. Men nå har jeg kommet over et treningsmerke som faktisk som faktisk går grundig til verks for bærekraftig og etisk produksjon, nemlig aim’n. Og det kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt, faktisk. Jeg mangler sykt treningsmotivasjon for tiden, og bare det å se og drømme meg bort i treningsantrekk gjør at jeg får lyst til å ta på mitt eget treningstøy og løpe ut døra. Jeg trenger ikke kjøpe noe for å føle på ønsket om bevegelse. Håper det kan gjelde dere og!

Så er kommer det for første gang på lenge: klescollager!!

 

For deg som liker rosa

Collage med rosa treningsklær

Crop top || Shorts || Tights || Scrunchies || Resistance band || Sports-BH || Caps

For deg som liker blått

Collage med blå treningsklær

Resistance band || Tights || Scrunchies || Crop top || Gymbag || Tights

For du jordnære

Collage med beige treningsklær

Sports-BH || Tights || Shorts || Tights || Sports-BH || Crop top

For deg som liker å se ut som en sporty person, men egentlig bare vil chille i treningslignende klær og se kul ut

Collage med chille treningsklær

Lue || Jakke || Caps || Joggebukse || Scrunchies || Skjørt

For deg som vil bade

Collage med badetøy

Bikinitruse || Bikinitopp || Bikinitopp || Bikinitruse || Badedrakt ||

For deg som vil være miljøvennlig

Collage med brukte klær

Øverste rad er hentet fra tise.com || Nederste rad er fra finn.no

Nå håper jeg du sitter igjen med en liten god kribling etter å dra på deg ditt eget treningstøy og sette på en treningsvideo i stua, for det gjør jeg! Jeg kjøpte meg faktisk et kult, brukt treningssett på tise på starten av året, som jeg skal ta på meg .

Hvis du sitter igjen med en vond følelse av at du ønsker å kjøpe noe, men føler du ikke burde, så har jeg noen tips til deg:

  • Sett det på ønskelista di til jul eller bursdag.
  • Lag deg et sparemål. Dersom du fortsatt ønsker de nye tingene når du har råd, så kan du jo se om du vil prioritere og kjøpe det.
  • Se etter det brukt på finn eller tise.

Det er ikke meningen at vi alltid skal kjøpe oss alt vi har lyst på. Men vi kan drømme oss bort i nye ting! Man blir ekstra glad for nye klær om man har ønsket seg det lenge og spart opp til det. Gleden forsvinner om man alltid kjøper alt man vil ha. Jeg har i hvertfall fått veldig mye glede av å skrive dette innlegget og drømme meg vekk i fine treningsklær. Jeg anbefaler deg å finne glede i det samme; å se og å bli inspirert. Det er nemlig gratis.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top