Tise-salg!

God tirsdag!

Jeg har så mye ting jeg overhode ikke trenger, og nå er det på tide å kvitte seg med litt av dem. Da er appen “Tise” genial, det er så kjapt og enkelt å kontakte hverandre og avtale salg. Jeg kjøpte kameraet mitt på Tise, og man oppdager alltid ting man ønsker seg til en mye rimeligere penge enn du må betale for noe som er helt nytt. Og er det så farlig om noe er litt brukt? Det tar jo ikke akkurat lang tid før det du kjøper nytt er brukt det og, haha! 

Så nå har jeg samlet opp litt ting og tang som jeg selv skal selge, og det kommer nok ut mer etterhvert. Jeg prøver å selge billig, for poenget er ikke å tjene penger, men at ting som allerede er produsert kan gå videre til noen som kanskje kan ha mer nytte av dem.

Du finner profilen min på @elisekristiansen, klikk deg gjerne innom for å se om det er noe du kunne tenkt deg å ta over!

Ha en super dag videre!

2 thoughts on “Tise-salg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top