Ting å gjøre på en søndag for å få mest ut av neste uke

Fører budsjett og sparemål

På fredag fikk jeg spørsmålet “Hva skal du i helga?” av en kollega, og jeg kunne med engasjement si “Ingen ting!”, og jeg gledet meg veeeldig til en stille og rolig helg. Men så stille endte den ikke opp med å bli likevel, for på fredag ble vi invitert ned på vin hos de som bor under oss, og på lørdag dro jeg på konserten til en venn, og ble med videre ut etterpå. I tillegg lagde vi pinnekjøtt på lørdag (det ble veldig digg og vellykket!) og vi fikk besøk av et vennepar som kom innom med invitasjon til bryllupet deres (iih).

Men i dag har jeg fått ha en deilig og avslappende dag, og jeg har hatt masse overskudd og energi til å få unna alt det viktige som må gjøres hjemme. I tillegg har jeg satt av litt ekstra tid til å gjøre neste uke enda bitte litt bedre, ved at gjøremål, middager og treningsøkter er ferdig planlagt. Da er det litt ekstra sannsynlig at alt blir gjennomført også! I kveld skal jeg også pleie meg selv litt, så jeg føler meg fresh og fin på mandag.

Scroll ned for å se hvilke ni ting du kan gjøre i dag for at neste uke skal bli så bra som mulig.

Planlegge uka

Planlegging

✧ Gå gjennom alle kjøp og før inn i budsjett

✧ Sammenlign hva du har brukt penger på med oppsatt budsjett og finn ut hvilke poster som må justeres på

✧ Sett opp To Do-liste for å få gjort alt som må gjøres i løpet av uka

✧ Sett opp ukesmeny og handleliste

✧ Planlegg når du skal få tid til trening

Fører budsjett og sparemål

Selvpleie

✧ Gi deg selv en hårkur og ansiktsmaske for å fylle opp energien og for at du skal føle deg fabulous på mandag

✧ Vask sminkekostene dine

✧ Jogg en tur eller dra på trening for å sove bedre og våkne opp med mer energi på mandag

✧ Minn deg selv på alt du er takknemlig over denne uka

rom123

God søndag ♥︎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top