Strikk & Drikk

Endelig er det torsdag, som betyr at det bare er én liten dagen igjen til freeeedag! Jeg er så glad i torsdager, for da vet man at helga nærmer seg med stormskritt, men at man samtidig har tid igjen til alt som skal bli gjort.

I dag skal jeg på “Strikk & Drikk” med klubben vi har laget. Vi bytter på å arrangere noe som samler jentegjengen og denne gangen er konseptet av vi skal strikke og drikke (eller en av delene). Jeg elsker disse klubb-samlingene, for de gjør at man faktisk møtes jevnlig. Spesielt når det rulleres på hvem som arrangerer. Da blir det alltid litt mer ut av treffene, og hver eneste måned siden oktober har vi nå truffet hverandre og gjort noe gøy.

Men strikking er ikke noe jeg har drevet med på mange år, så jeg takker Søstrene Grene for at de selger så mye forskjellig garn og strikketøy, så jeg slipper å dra på en husflidbutikk eller lignende. Jeg kjøpte et par rosa strikkpinner, bare fordi de så pene ut. Satser på at de fungerer bra og, det kan da ikke være så stor forskjell på strikkepinner? De er jo bare pinner. Jeg gleder meg til å se hvor langt jeg kommer i kveld, jeg har veldig store ambisjoner, men regner med jeg klarer å strikke et par rader før jeg blir lei, haha!

StrikkesakerStrikkesakerStrikkesaker

Ha en fin dag!

2 thoughts on “Strikk & Drikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top