Sonjas Gambit?

Sjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring Copenhagen

Kan vi ha et øyeblikks stillhet for å nyte synet av kongeparet som Babushka-figurer? Jeg oppdaget disse en god stund før jul og sendte umiddelbart en link til mamma og sa jeg ønsket meg dem. Og jeg fikk dem og! Jeg hadde faktisk glemt at jeg hadde ønsket meg de da jeg pakket de opp, og ble såå glad. De er visst håndlagde, håndmonterte og håndmalte fra Spring Copenhagen.

Det står tydelig i beskrivelsen at de ikke er leketøy, men litt gøy må man vel få ha med dem? Nå har de fått æresplassene som hvite brikker på sjakkbrettet, og der syns jeg de passet veldig godt.

Sjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring CopenhagenSjakk og Babushka Royal Family fra Spring Copenhagen

Hva syns du om Babushka-figurene av Harald, Sonja og det norske flagget? Kule? Rare? Noe du også ønsker deg?

4 thoughts on “Sonjas Gambit?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top