Stua – Planen vs Virkeligheten

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har vi bodd i leiligheten i over to måneder, og har begynt å bo oss ordentlig inn her. Interiøret begynner å komme på plass, og vi begynner å finne ut hvordan vi egentlig vil ha det i stua vår. 

Før vi flyttet hit hadde jeg en plan for hvordan jeg tenkte jeg skulle ha det. Jeg skrev til og med et innlegg om hvordan jeg planla at det skulle bli! Det kan leses her. Jeg var fornuftig nok til å sette sammen collagen av ting jeg eide fra før, og derfor traff jeg veldig godt! Det eneste vi byttet ut var faktisk den dusrosa fargen med en helt annen, nemlig en slags oransjegul! Det ville jeg aldri trodd før jeg flytta, men jeg syns det er dødskult. Og hvis jeg blir lei er det jo bare å bytte om et par puter. 

Dette var planen:

 

 

Slik ble resultatet:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg får kanskje ikke en interiørpris med det første, jeg er er så sykt fornøyd likevel. Det er vår stil, og det kunne ikke vært kulere! Nå er vi på plass, sånn ordentlig. 

Håper alle sammen får en veldig fin torsdag, og husk: I morgen er det freedag! 

8 thoughts on “Stua – Planen vs Virkeligheten

  1. Så morsomt. Det ble jo kjempefint!:D Ønsker du å bli linket og anbefalt? alle får en mulighet for de som melder seg på! Ta en titt! 🙂

  2. Alina: Sidebordet er fra Jysk og lampa tror jeg er fra Skeidar 😀 Kjøpte sidebordet da jeg flytta til Skien første gang for halvannet år siden og fikk lampa i gave 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top