Sommerbukketen

Farget brudeslør

God fredag morgen!

Farget brudeslørFarget brudeslør

Jeg er så heldig å ha denne fine buketten på stuebordet mitt nå som helga kommer. Det er fargerike brudeslør, i perfekte farger til hjemmet mitt. Jeg fikk buketten av Silje forrige torsdag, og den bærer ingen preg av å ha stått en hel uke allerede. De fine fargene lyser opp rommet, og jeg elsker hvor enkle og pene de lange stilkene er.

Farget brudeslør

 

Farget brudeslør

I dag skal vi ha fredagstaco og jeg skal handle inn til helga. Jeg skal nemlig dra av sted på seilkurs i Tønsberg! Det blir veldig spennende, og jeg skal faktisk sove i seilbåten. Jeg tror jeg blir den eneste kursdeltakeren som skal overnatte på stedet? Det blir nok en veldig kul opplevelse, og jeg gleder meg til å lære meg å faktisk føre en seilbåt!

Farget brudeslørFarget brudeslørFarget brudeslørFarget brudeslør

God helg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top