Mål og planer i september

Interiør

Og så var vi plutselig ferdig med sommeren og klar for en ny høst. Jeg er nok ikke alene om å synes den har gått veldig fort, men når jeg ser på alt jeg faktisk har fått gjort har det nok vært en ganske aktiv sommer likevel.

I september skal jeg begynne med målsetting igjen. August ble brukt på å komme i gang med rutiner og komme i gang med effektiv jobb. Nå er jeg klar for å børste støv av målboka, slik at jeg dedikert kan jobbe for å nå nyttårsforsetter og oppnå noe hver måned.

Interiør

 

Mål for september

Helse

✓ Aktivisere meg minst to dager i uka, enten med trening eller jogging.

✓ Teste ut et ny treningsform

✓ Begynne med daglige pushups igjen

Kjærlighet

✓ Ha fler romantiske middager

✓ Fortsette med de små tingene som gir mye glede

Karriere

✓ Finne inspirasjon til å jobbe godt i løpet av arbeidsdagen

✓ Delta på webinar

Annet diverse

✓ Rydde opp i eposten. Melde meg av nyhetsbrev, blokkere spam osv.

✓ Lage en ny spilleliste

✓ Lese ut en bok

✓ Gi kjøkkenet en detox

 

Interiør

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top