Dagens store overraskelse

God valentinsdag, alle sammen!

Jeg syns valentinsdagen er så fin, for den er en påminnelse om å vise alle du bryr deg om, at du er glad i dem. Uansett om det er en kjæreste, en venn, et familiemedlem, en nabo, en katt eller hvem som helst. Gjør noe fint for noen du treffer på i dag! Gi den ekstra omtanken til noen. Det er en utfordring. Og gjorde du det ikke i dag, prøv igjen i morgen!

Dagen i dag startet med en helt vanlig arbeidsdag. Vi lanserer en ny nettside i morgen, så det var mye jobb med å få denne så perfekt som mulig før lansering. Derfor gikk dagen fort, og det var alt i alt en veldig fin arbeidsdag! 

Det var da jeg kom hjem at den store overraskelsen kom. Ikke før jeg hadde lukket opp døra, slo en vidunderlig lukt meg. Det var en blanding av alt mulig godt! Og ved kjøkkenbenken sto verdens beste samboer og kokkelerte. 

Jeg ble møtt til ferdig flatbiff med ris, bearnaise og ovnsbakt sopp og squash i skiver, med ost, hvitløk og annet krydder. Det smakte helt himmelsk! Jeg ante virkelig ikke hvor utrolig flink Øystein er til å lage mat. Alt var helt perfekt tilberedt. 

Etter middagen dro vi på kino og så Black Panther (anbefales på det sterkeste). Der kjøpte vi den største popcornen og brus! Jeg er skikkelig takknemlig for hele denne dagen, den har vært så bra! Selvsagt kan vi gjøre slike ting på hvilke som helst dager, men det er litt ekstra stas med en anledning til å glede hverandre ordentlig og til å sette av hele dagen til hverandre!

Og før jeg får noen klager på urettferdig valentinsdag, der det bare er jeg som får goder; jeg kjøpte da en liten gave jeg og! Øystein er den største fanen av Pepsi Max jeg kjenner, så jeg tok en liten handletur og kjøpte dét og en bokser jeg har hørt er veldig god. Veldig enkelt, men ble veldig godt mottatt hjemme!

Håper dagen var bra, og ha en fin kveld videre!

Har du gledet noen i dag?

 

8 thoughts on “Dagens store overraskelse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top