Reiseguide – Jondal i Hardangerfjorden

Jondal

Er ikke ferien ferdig planlagt enda? Sitter du fortsatt igjen med en følelse av å at du ikke har reist og feriert nok? Da er mitt aller beste tips å sjekke ut Jondal. Jondal er en kommune langs Hardangerfjorden, som har så mye å by på. I løpet av én dag kan du sole deg på standen og stå på ski på Folgefonna. Det er fantastiske turmuligheter og mange vakre kulturopplevelser.

Alle oppgitte reisetider gjelder til og fra sentrum.

Avstander:

  • Oslo: 5t 50min
  • Bergen: 2t
  • Kristiansand: 5t 35min
  • Skien: 4t 47min
  • Stavanger: 4t 12min

Bengalkatt ved stabburet

Steder å spise

Jondal

Turer å gå

  • Sjekk ut denne lista over en haaug med flotte turer!

Jondal

Ting å gjøre

Baroniet rosendal

Steder å bo

Jondal

Ta deg en helgetur hit med bilen og opplev et vakkert stykke Norge!

God tur ⭐️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top