Krølle håret helt uten krølltang

Krølle håret uten krølltang

Her om dagen, da jeg satt på jobb og ventet på at en nettside jeg lastet ned til maskinen min skulle bli ferdig, kom jeg over en video på youtube om alternative måter å krølle håret uten noen form for krølltang. De gangene jeg vil ha krøller, men ikke orker å bruke lang tid på badet og slite ut håret, har jeg pleid å flette det kvelden i forveien. Det blir jo bølger, men aldri så fine og flotte krøller som man får av krølltang.

Derfor var jeg nødt til å teste ut en av disse metodene jeg fant. Slik gjør du det:

  1. Vask håret og la det tørke, slik at det bare er bitte litt fuktig fortsatt.
  2. Del håret opp i to biter.
  3. Start med to deler øverst på panna på den ene delen av håret. Legg den ene delen over den andre, slik at de bytter plass. Så gjør du det samme et par ganger til.
  4. Begynn å hente mer av håret ditt til tvinningen når du kommer nedover hodet. Til slutt har du hele den ene delen i en lang tvinn som du fester med fliseklemmere på toppen av hodet. Bruk maaange fliseklemmere rundt hele “pølsa” for at det skal holde seg på plass.
  5. Gjenta på den andre delen av håret.
  6. Spray alt med hårspray.
  7. Gå og gjør alt du skal ha gjort i løpet av dagen, og vent minst fire-fem timer med å ta ut håret.
  8. Føn gjerne over ekstra med hårføner før du tar ut håret, slik at du er sikker på at alt er tørt. Og spray gjerne også en ekstra gang med hårspray.

Krølle håret uten krølltangKrølle håret uten krølltangKrølle håret uten krølltangKrølle håret uten krølltang

Og resultatet ble slik:

Krølle håret uten krølltangKrølle håret uten krølltangKrølle håret uten krølltangKrølle håret uten krølltang

Tips! Dette kan også gjøres før du skal legge deg om kvelden. Det ble kanskje ikke så veldig partykrøller, men veldig fine hverdagskrøller. Ha en veldig kul og gøy lørdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top