Jul

Pakkeliste til juleferie

Snøbengal

I dag drar jeg hjem til mamma og pappa for juleferie, og det har blitt sporadisk pakket gjennom hele arbeidsdagen. Det er mye som skal med, både til meg og til begge kattene. I tillegg er det matvarer, drikke, gaver og annet vi trenger til julefeiringen.

Det har lagt seg et tynt lag med snø på isen nå, så jeg kjenner jeg gruer meg noe til hjemturen. Jeg skal kjøre motorveien, siden Venus alltid spyr når jeg tar den korteste veien gjennom skogen, og der tror jeg det skal gå bra.

Jeg ser veldig fram til å komme meg til Skedsmo, og skal spille “Driving home for christmas” på full guffe hele veien hjem!

Koffert

Pakkelister

Til meg

☐ Opptil flere festantrekk
☐ Opptil flere hverdagsantrekk (varme)
☐ Opptil flere slappeav-antrekk (varme og kalde)
☐ Ett treningsantrekk, sånn i tilfelle
☐ Pyntesko
☐ Joggesko
☐ Vintersko
☐ Toalettsaker (med smykker, tannbørste, tannkrem, hårbørste, rettetang, krølltang, shampoo, balsam, allergimedisiner)
☐ Masse ullsokker
☐ Andre sokker
☐ Votter
☐ Lue
☐ Ekstra skjerf (fort å glemme mystiske steder)
☐ Fotoalbum
☐ Julegaver
☐ Julehefter
☐ Julekaker og fudge
☐ Mat som kommer til å bli dårlig
☐ Rabarbaralikør
☐ Julelikør
☐ Juleøl fra 7 Fjell
☐ Ingredienser til Polkadrink

☐ PC
☐ PC-lader
☐ Mobil
☐ Mobillader
☐ Julekalenderen
☐ Rødvin
☐ Bøker
☐ Planleggingsbøker?

Til kattene

☐ Venus sin kattemat
☐ Luna sin kattemat
☐ Kattesand
☐ Kattesandspade
☐ Sånne engangsposer til brukt kattesand
☐ Kattedo
☐ Matskålen?
☐ To bånd + seler
☐ Våtservietter (Venus spyr og/eller driter alltid på tur)
☐ IQ-leke
☐ Fiskestangleke
☐ Tunnellen
☐ Et par andre små leker
☐ Kattegodteri

Snøbengal

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top