Interiørtips: Magasiner som pyntebrett

Jeg har opp gjennom årene fått en del små pyntegjenstander, men sliter fortsatt med at jeg ikke får det til å se ryddig ut når bare en haug med pynt står løst oppstilt på et bord. Jeg fant ut at jeg trengte en form for fat eller noe annet som kunne samle pynten til én stor dekorasjon.

Det er ikke så lett å få tak i slike pyntebrett eller fat, som gir akkurat det uttrykket man ønsker, og som passer inn med resten av interiøret. I tillegg er det dumt å bruke passe penger på slike ting, og så finne ut i ettertid at det egentlig ikke passet.

Jeg kom over noen som hadde brukt bøker som pyntebrett på Instagram, og fant ut at det kunne fungere med magasiner også, og resultatet ble akkurat slik jeg ønsket. Man kan bygge opp magasinene i høyden, om man ønsker et høyere brett, og man kan ha flere ved siden av hverandre, om man ønsker flere “hyller”.

BordpyntBordpyntBordpyntBordpyntBordpynt

InteriørInteriør

Dersom man leter, så finner man fort gode løsninger på ting! Nå ser det så rart ut hjemme hos meg, for jeg har laget platåer av bøker og blader over alt, haha.

Ha en fiiin dag!

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top