Mål for mai

17. mai

Kom mai, du skjønne milde 🇳🇴

Åå mai, du friske, fine, nydelige måned! Du som inneholder nasjonaldagen vår, årsdagen til meg og Øystein, sommertemperaturer, fridager, blomstring i hagen og grilling på verandaen. Måneden som inneholder forventningene til våren, men friheten til sommeren. Det lille mellomstadiet.

I mai skal jeg fokusere på å få tilbake gode rutiner som gir meg energi og glede. Jeg skal lete fram motiverende inspirasjon og få tilbake hverdagsglede. Jeg er nok ikke alene med å ha slitt litte grann med motivasjon i koronatiden, og det er viktig at hver enkelt finner ut hva som er best for seg selv å gjøre.

Plukke hvitveis

Mål for mai

Helse

✓ Gå jevnlige turer

✓ Jogge én tur i uka

✓ Begynne med daglige pushups igjen

Kjærlighet

✓ Ha en ordentlig datekveld

✓ Gi litt slack på hjemmebane

✓ Fortsette med de små tingene som gir mye glede

Karriere

✓ Finne inspirasjon til å jobbe godt i løpet av arbeidsdagen

Annet gøy

✓ Finne tilbake til gode rutiner

✓ Blogge bare når jeg har lyst

✓ Gjøre gode ting for andre

✓ Planlegge uka bedre

✓ Planlegge 17. mai

 

Målene mine bærer preg av det som jeg har sagt; å fokusere på å bli inspirert. Jeg føler jeg har satt meg ganske lavterskelmål. Det er bra for hodet og psyken å komme seg ut på én joggetur i uka. Det er bra for kroppen å gå litt jevnlige turer. Og så håper jeg at jeg kan få tatt litt daglige pushups, sånn for egen selvfølelse.

Jeg gleder meg til å komme i gang. Det er så viktig og godt å ha noe og strekke seg etter! Har du noen mål for mai?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top