Mål for Februar

Fører budsjett og sparemål

Målene for januar har gått over all forventning, og jeg trodde faktisk ikke at jeg kom til å klare å følge dem så godt som jeg har. Jeg fører fortsatt budsjett, tracker habits, gjør pushups hver morgen, trener jevnlig.

I tillegg har jeg faktisk begynt å jogge ute. Det er litt rart at dette er noe som starter i januar, men det har jo vært varmt nok til det. Jeg har jo jogget litt før, men aldri så jevnlig som nå. Jeg får gjerne inn to korte joggeturer hver eneste uke, eller én lang. Jeg tror at grunnen til at det plutselig har blitt digg er fordi jeg har senket terskelen veldig for hvor langt jeg “burde” løpe. I tillegg har jeg begynt å høre på morsomme podcasts, av typen som får meg til å le høyt, noe som gjør joggeturen mye morsommere og motiverende. Jeg løper ofte en fast runde på 3km “bare”, men jeg løper den raskere for hver gang. Det er kjempegøy å se progresjon! Og målet er å få inn minst 5km jogg hver uke. Hvorfor da ikke dele det opp i to korte joggeturer?

I tillegg skal jeg teste ut noe som jeg egentlig fnyser en del av, nemlig konseptet #selflove. Jeg syns i utgangspunktet kanskje det er litt for mye fokus på oss selv, og at det i seg selv kanskje ikke er så sunt. Men jeg skal teste ut oppskriften til Eirin Kristiansen fra boka hennes og se hva som skjer. Det virket som om det var mange fine punkter på hvordan generelt være glad, og ikke bare punkter som gikk på å fokusere på seg selv. Jeg skal hvertfall gi det en sjanse denne måneden!

Og så må jeg bare si at jeg har klart mitt første sparemål denne måneden: Buffer! Nå kan jeg endelig fokusere fullt på sparing til de morsomme postene istedenfor! Hvis du vil vite alt jeg sparer til kan du sjekke her.

Interiørbilde av boka Ditt beste år av Eirin Kristiansen

Interiørbilde av boka Ditt beste år av Eirin Kristiansen

Mål for februar

Helse

✓ Gjøre pushups hver morgen

✓ Trene minst 3 dager i uka

✓ Teste ut “#selflove”

✓ Jogge 5km i uka

 

Kjærlighet

✓ Ha én datekveld i uka

✓ Gjøre noe koselig på valentinsdagen

✓ Prøve å glede noen hver dag

 

Karriere

✓ Gjøre mitt beste på de største kundeprosjektene jeg er med på

 

Just for fun

✓ Planlegge blogginnlegg

✓ Bestille seilkurs

✓ Shoppestopp

✓ Planlegge middager hver søndag

✓ Føre budsjett

6 thoughts on “Mål for Februar

  1. Mange fine mål her da. Likte kjærlighetsmålene. Ikke treningsmålene, de ga meg dårlig samvittighet…igjen 😀 Ha-ha. Greit å ha noen små planer. Ha en fin lørdag 🙂

    1. Åå, det er virkelig ikke intensjonen å gi dårlig samvittighet! Jeg vet akkurat hvordan det er. Det skal sies at jeg er inne i en god flow akkurat nå 😀 Ha en veldig fin lørdag!

  2. Så mange fine mål du har laget deg! Ellers må jeg bare si at jeg digger de freshe fargene du har hos deg – man kan jo ikke annet enn å bli glad av å se bildene! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top