Knallstart på sommeren

Håper alle har hatt en svært deilig pinse og har vært klare for denne mandagen (som egentlig er en tirsdag)!

Jeg har vært veldig mye borte fra bloggen de siste ukene fordi jeg har vært opptatt med så mye. Forrige torsdag dro jeg nemlig til Sopot i Polen på jentetur med Silje, og dagene før det gikk med på å planlegge og pakke til turen!

Gdansk

Vi har hatt noen sinnsykt fine dager med sol, spa, strender, drinker, nye bekjentskaper, kultur, historie, god mat og fine morninger på vår lille veranda, vendt ut mot en liten bakgård i nærheten av Sopot sentrum. Hver morgen har vi stått opp og laget oss toast og traktet kaffe, før vi har planlagt dagen og begitt oss ut på nye eventyr i Polen. Hver dag har vi gjort nye spennende ting som vi kommer til å huske for alltid. Og hver kveld har vi møtt nye, kule mennesker av alle mulige sorter, alle med sin historie i alle aldre.

Ølsmaking i Sopot

Vi begynte hele ferien med å ankomme leiligheten rundt ni torsdag kveld. Vi fikset oss og dro rett ut for å spise middag, for det var lenge siden siste måltid. Det endte med at vi bare måtte sjekke ut klubben i etasjen over restauranten, og slik kickstartet vi hele ferien med mange morsomme samtaler med nye og spennende mennesker allerede første kvelden. Det var noe av det morsomme med å bare være to stykker på ferie, vi gadd å ta initiativ til å bli kjent med mange nye folk. Gruppene vi traff første kvelden fortsatte vi også å henge med resten av ferien vår!

Øl på veranda

Da jeg kom hjem i går, rundt halv ti, må jeg innrømme at jeg var veldig sliten, men ekstremt fornøyd med en så fin ferie. Jeg har skapt minner for livet med verdens beste venn, og vi har hatt det så ekstremt gøy sammen! Jeg kan definitivt anbefale Sopot som en reiseplass for alle typer turer, partur, vennetur, gruppetur, utdrikningslag, familietur, you name it. Det er billige priser, fine strender, varmt vær, nærme byen Gdansk (som byr på veldig mye historie og kultur), koselige mennesker og bra uteliv.

Nå er det bare tre uker igjen til jeg skal til Frankrike, og skal ta ut en uke ferie til fra jobben. Etter det skal jeg jobbe i de slappe juli-ukene og så feriere igjen i slutten av juli og starten av august. På den måten drar jeg ut sommeren leeenge, og jeg har mye gøy jeg skal oppleve!

2 thoughts on “Knallstart på sommeren

  1. Så godt å se deg tilbake med nytt innlegg! 🙂 Veldig gøy å lese at du har hatt det topp i mellom tiden og ikke minst at du har fått en fin start på sommeren 😀 bra du har kost deg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top