Julepynten er dratt frem

Julepyntet hjem

I dag fikk endelig julepynten komme ut av den store sekken den vanligvis ligger i. Vi går nemlig inn i den siste adventsuka før vi reiser på ferie. Regelen min er enkel: det er ikke lov til å pynte til jul før tredje søndag i advent. Dette er fordi jeg ønsker å holde på ventetiden, og dra den ut så lenge som mulig. Da sper jeg julestemning ut i drypp utover hele advent. NÅ er det virkelig snart jul, og dermed passer det bra å finne fram røde gardiner og alle de fine julekulene.

Nå henger det julekuler på alle plantene, julekrybber står på de lave bordene, stjerner i alle vinduer og tre lys er tent. Det eneste som mangler er juletre, og det får jeg være med å pynte hjemme hos mamma og pappa på bitte lille julaften. Det gjør at vi har dagen før julaften til ro og fred og “kvelden før kvelden”. Det er så mye fint i vente, og jeg elsker å bare være i nuet akkurat nå.

Og så må jeg gi en shoutout til Dplay som har samlet alle juleepisodene av Big Bang Theory (den beste sitcom-serien) under julekategorien deres, det gir meg veldig mye glede og julestemning.

Julepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjemJulepyntet hjem

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top