Svart senker natten seg

 

Gledelig Lucia, alle sammen!

 

 

Lussekatter

Jeg husker så godt denne dagen fra jeg var liten. Jeg latet alltid som at jeg ikke ville være Lucia, mens jeg egentlig hadde fryktelig lyst. Jeg mener å huske at jeg ble pekt ut til å være det en gang, men (heldigvis) var det noe som ble rullert på. Mamma pleide i tillegg å arrangere Lucia hjemme hos oss, og da fikk jeg alltid gå med den fine lyskronen på hodet. Det er fordelen med å være eneste jente i familien!

Jeg savner litt den gleden med Lucia, og bestemte meg derfor for å markere denne dagen med lussekatter i det minste (jeg brukte den oppskriften her). Det er tross alt dagen vi er over halvveis i advent! Tiden går så fort, og jeg nyter hver eneste adventsdag.

Lussekatter

Ha en veldig fin Lucia-dag videre og nyt en lussekatt til en deilig kopp kaffe om du kan.

 

Q: Feirer du Lucia i dag?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top