Oppfriskning av kjøkkenet

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er lite som skal til for å friske litt i et rom. Det trenger faktisk ikke å skulle mere til enn et par nye postkort for min del! 

Da jeg var i Oslo kom jeg over disse fine kortene, og jeg syntes de passet så godt til kjøkkenet mitt. De kostet bare 5kr per stykk, tror jeg, og det er jo veldig lite å betale for litt fornyelse. Når man er lei dem kan man bare legge de bort i en kurv eller bruke dem som gavekort. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I’m sorry for what I said when I was hungry

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har forresten dere løst det med mikrobølgeovn? Jeg syns aldri jeg får den til å bli fin! Når jeg ser etter inspirasjon i interiørkataloger, så har de enten integrert mikro med kjøkkenet, eller så har de ikke i det hele tatt. Så jeg trenger litt tips til hvordan å få en mikrobølgeovn til å se best mulig ut, og ikke ta opp så mye plass!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Life begins after coffee

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, skrift og sitater er kanskje veldig ut, men jeg syns de var fine, og tekstene passet så godt til plasseringene! I tillegg matcher den blå-grønne fargen på det første kortet med urtepottene, så det var jo veldig praktisk.

 

Q: Har du noen enkle tips til fornying av interiøret?

8 thoughts on “Oppfriskning av kjøkkenet

  1. sliter også med det med mikroen! synes den ødelegger det fine kjøkkenet vårt hehe… men jeg er avhengig av den så den får bare stå enn så lenge hehe 😀 synes nå du har løst det kjempe fint <3

  2. Så flink du er, mange fine løsninger! Har integrert mikro, så har dessverre ikke det problemet 😉 Men synes det ser veldig bra ut slik at har løst det! 😀

  3. Kjempe fine tips! 🙂 Jeg pleier å handle en del når jeg er på Ikea, der handler jeg alt fra blomsterpotter, duker til pyntepute trekk. Så jeg endrer farger når jeg endrer litt på interiøret mitt! 🙂 Samt at jeg bytter en del ut fargene på lys jeg har. Syns det ser bra ut der du har mikroen din jeg! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top