10 kjoler å bruke på 17. mai

// Inneholder produktlenker (ikke spons)

Hvert år kommer det innlegg og artikler om antrekk å bruke på 17. mai, og hvert år må jeg klikke meg inn på alle, selv om jeg vet godt hva jeg skal bruke denne dagen. Jeg elsker kjolene på 17. mai! Det er vårlig, vakkert, anstendig, men samtidig fint! Siden jeg selv er så glad i slike innlegg, har jeg valgt å skrive et eget.

Her er mine 10 favoritter i år:

Blomstret

1. Her – 2. Her – 3. Her

 

Skjortekjoler

4. Her – 5. Her – 6. Her

 

Nasjonalistisk

7. Her – 8. Her – 9. Her

 

Og dersom du har er det jo selvfølgelig mulig å bruke den alltid nydelige bunaden! Det er antrekket jeg skal gå for i år, som i fjor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Shop med måte! 

16 thoughts on “10 kjoler å bruke på 17. mai

  1. Jeg bruker ikke så ofte kjole, men syns det er veldig fint på andre..og et par kjoler har jeg jo… 🙂 Og du var jo skikkelig fin med bunad :)) Fin dag videre til deg :))

  2. Nydelige kjoler, min favoritt var den aller første! Nesten frista til å klikke hjem den…
    Skulle ønske jeg hadde bunad, det er så fint!

  3. Så fin bunad du har, hvor er den fra? Selv er jeg egentlig ikke no kjole-menneske men bunad skulle jeg gjerne hatt. Regner med å sitte alene på 17. så blir ikke no spes pynting av noe slag i år 😛

  4. Geekian: Tusen takk! Den er fra Øst-Telemark <3

    Ah, skjønner at du ikke føler for å pynte deg når du ikke skal treffe noen. Men her er i hvertfall alternativer dersom du skulle ville ta turen ut døra for å se tog eller noe likevel 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top