Ferieplaner 2021

Throwback til Mallorca 20…14/15/16?

Nå har jeg bare én liten arbeidsdag igjen før jeg skal ha to uker med sårt etterlengtet ferie! Denne uka har vært en av de tyngste på jobb på laang tid. Ikke fordi noen har vært kjipe eller ting har vært vanskelig, men rett og slett fordi jeg har vært ordentlig klar for ferie. Hele kroppen og hodet og alt bare higer etter fri akkurat nå. Så da er det bare å overleve én liten fredag, så er jeg FRI! For to uker. Deretter skal jeg jobbe én liten uke før jeg har fri to uker til! Når jeg sper ut ferien på den måten oppleves den mye lenger.

Jeg føler allerede at sommeren har vart lenge, fordi jeg opplevde så mye fint i juni. Men jeg har fortsatt mye gøy å se frem til, så her kommer planene for sommeren 2021.

Bondhusvatnet

Portør

Første reise går til Portør i Kragerø. Noen kjenner det kanskje igjen fra Camp Kulinaris, en noe irriterende assosiasjon som har kommet de siste årene. Det var min tippoldefar som bygde hytta vi har der ute nå, så vi har feriert der hver eneste sommer så lenge jeg kan huske.

I Portør er planen å bade, dykke, kjøre båt, padle kajakk, treffe lokale venner, overnatte i hengekøye på en holme og tilbringe maaasse tid med familien min. Så jeg er veldig klar for nye eventyr på verdens mest avslappende plass, og jeg reiser allerede på lørdag.

Portør

Portør

Viken

Etter nesten to uker i Portør drar jeg direkte til Lillestrøm, der jeg skal treffe Silje og Christoffer for å prøve brudekjoler! Det blir andre gang jeg prøver, og jeg begynner å få litt dårlig tid. På grunn av korona har det ikke vært så lett å få prøvetimer, og hvertfall ikke sammen med forloveren min Silje, som bor i Bodø.

Når kjoleprøvingen er ferdig drar vi til skogs for å sove i hengekøye et sted med fin utsikt. Vi vet ikke hvor enda, så vi tar det på sparket. Dagen etter bærer det av sted til Nes, der vi har leid en utrolig fin hytte med strandlinje og boblebad. Det blir sykt digg!

Kjoleprøving

Vestlandsroadtrip

Når jeg kommer hjem fra Viken kommer jeg til å jobbe én uke før jeg skal ut igjen. Allerede på torsdagen etter drar jeg og Øystein til mine foreldre på Skedsmo og har vår siste arbeidsdag der, før vi setter igjen kattene og drar på Vestlandsroadtrip. Først skal vi være en del med familien hans i Jondal og besøke vennene hans i Bergen, men så er det tid for en skikkelig langtur. Vi skal utforske mer av Vestlandet, steder vi ikke har vært, men også steder vi har vært innom, men ikke fått besøkt sånn ordentlig. Hele denne ferien kommer til å ta opp de to siste ferieukene mine for sommeren, og jeg er glad jeg skal utnytte maks av de. Vi har tross alt vært nok hjemme det siste året.

BondhusvatnetLangfossen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top