Atter en mandag overstått

Og så var en ny uke i gang igjen med et lite brak. Og det har faktisk vært en veldig bra start!

I dag måtte jeg stå opp klokka fem i dag morges for å rekke et tog til Oslo, for det har vært møter med jobben i hovedstaden i hele dag. Til min stolthet greide jeg og Øystein (samboeren min) å komme oss på trening da jeg kom hjem etter en lang dag med reise, og det er ganske unikt for oss for tiden. Treningen har falt så til de grader ut av rutinene våres, så vi sliter ordentlig med motivasjonen. Det var faktisk slik i dag at vi hadde klart å ta på treningsklær, sette oss i bilen, begynt å kjøre og så sa en “Vi KAN bare dra på butikken og kjøpe middag og så dra hjem igjen…” og den andre svarte “Jeg skal støtte deg i valget uansett hva du velger..” med et hint om at butikken definitivt fristet mest. Det var med mye viljestyrke vi kjørte bilen til treningssenteret og hadde en helt ok økt, hvertfall med tanke på hvor lite trening det har vært på oss i det siste.

Det var veldig deilig gå komme seg hjem igjen og faktisk ha litt god samvittighet for å ha trent. Jeg tror at det var det fine været ute som til syvende og sist fikk oss ut av døra, og jeg er glad det forsatt ikke var mørkt da vi kom hjem. Om vinteren føler man at dagen er over når mørket faller på, så nå som det endelig er blitt vår kan det hende at treningsmotivasjonen kommer krypende tilbake igjen. Fler enn oss som har slitt med motivasjon i vinter?

Resten av denne uka tror jeg blir relativt travel. På onsdag er det Karrieredagen i Bø, og da skal min bedrift være der på stand. Etter en hel dag på stand skal vi ut og pilse med studentene for å mingle.

På torsdag skal jeg ha tapaskveld med “klubben”, der alle tar med seg hver sin tapasrett. Det blir veldig fint, og akkurat passe low key for min del. Når alle kan bidra til middagsbordet blir det mye enklere å arrangere!

Foreløpig har jeg ingen bestemte planer for helga, noe som er veldig deilig, for i helgene som kommer fremover skjer det MYE.

 

Ha en fiiin uke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top