Adventure Time: Viking Winter Feast 2019

Goood søndag!

Denne helga har jeg gjort noe utenom det vanlige for meg, jeg har vært på Viking Winter Feast hos broren min i Gausdal! Det er begynnelsen på en årlig tradisjon med fest i ekte viking-ånd.

Konseptet oppsummert var skinnfeller, øl, kjøtt, vikingmusikk, bål, kostymekonkurranse og så mye vikingattitude som mulig.

Som kostyme valgte jeg å spice opp mitt gamle piratkostyme med pelsen fra hetta til vinterjakka mi, flette håret, putte noen fjær i ørene og sminke meg med eyeliner under øyet, på panna og over nesa. Jeg har ingen bra bilder av det ferdig resultatet, men litt av poenget er at jeg slapp å bruke en eneste krone på kostyme i år. Derfor var det kanskje biiittelitt urettferdig at jeg vant kostymekonkurransen, haha. Jeg vant bare fordi jeg kom så langveisfra!

Vi dro direkte etter jobb på fredag, og jeg sminket meg og flettet håret i bilen. Turen var på ish fem timer inkludert pauser, så da vi kom fram var vi rimelig klare for fest. Vi lesset kjapt ut av bilen, tredde på oss ullsokker, freshet opp sminken og ble med de andre rundt bålet. Og så festet vi til laangt på natt!

Jeg elsker temafester, og skulle ønske det var mye mer av det! Det setter en helt egen stemning og forventning på festen, og man kan gjøre så mye ut av det. Så alle sammen; MER temafester! Vi gadd faktisk å dra fem timer hver vei for å delta på en nå i helga, så ikke undervurder effekten av det.

Ha en nyydelig søndag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top