New look: Før- og etterbilder

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På mandag var jeg hos frisøren, og forrige gang jeg gjorde noe som helst med håret mitt var i mars. Derfor var jeg innstilt på å gjøre ganske mye denne gangen, men jeg hadde ikke trodd det skulle bli så stor forandring!

Jeg satte meg bare i frisørstolen og viste fram et bilde jeg hadde funnet på Pinterest. Da sa frisøren at resultatet ville bli mye finere om vi farget røttene i en veldig kald farge, siden håret mitt er så gyllent naturlig. Så jeg sa bare at hun skulle kjøre på, og at jeg stolte på hennes vurdering. Det er jeg glad for! Jeg hadde selv aldri turt å legge en så mørk farge i bunn som jeg har nå. Den kommer til å bli lysere og mye mer lik min naturlige med tiden, men akkurat nå er det helt sykt kontrast fra hva jeg er vant med. 

Før

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Etter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Luna var på nære nippet med å dytte kameraet ned på gulvet midt under selvutløsershooten min. 

 

Jeg har vært blond siden jeg var 17 år, og derfor er det utrolig rart å nå se meg i speilet med en så mørk “ramme” rundt ansiktet. Jeg er veldig glad for at jeg turte å gjøre dette med håret, for hallo: hår er bare hår. Det vokser fort ut igjen! Og det ble så kult. 

 

Q: Når var du sist hos frisøren?

10 thoughts on “New look: Før- og etterbilder

  1. Så utrolig fint det ble, det kledde du kjempe godt! 🙂 Jeg er å fikser brynene mine en gang i mnd hos frisør, ellers klippet jeg det nå i sommer, å til uken skal det friskes opp med en helt ny farge! Å jeg gleder meg så ekstremt mye! 🙂

  2. Stusser håret selv, så det nærmer seg tre år nå! 😀
    Det ble veldig fint. Hos frisøren hadde fargen et lite sølvskjer som jeg ikke helt ser i hjemme-bildene, (helt annet lys vet du) uansett ble det bra!
    Likte også at det var mørkt i bunn, da blir utveksten helt naturlig.

  3. Therese Bråthen: Tusen takk 😀 Så deilig å få fikset brynene sine, det skulle jeg også gjerne gjort <3 Blir spennende å se hvordan det blir med ny farge 😀

  4. Ingrid; voksen tilslutt: Imponerende 😀 Jeg var selv kun gratis hos samboeren til broren min da jeg var student, men nå som jeg er i jobb er det veeldig deilig å bare dra ned til frisøren for å gjøre noe, haha 😀

    Ja, det er meningen av det skal ha det sølvskjæret, og siden lyset er liiitt gult hos frisøren blir det riktig der. Nå er det litt lillatoner i håret, men disse kommer til å bli borte etterhvert og erstattes av sølv og så mitt naturlige gule, så må jeg bruke lillashampoo og sånn går det rundt og rundt 😀

  5. Bra blir det uansett! Og jeg kan ikke la være å tenke på oss selv når vi blir eldre og grå, at hvis sølv er tøft nå, så må det nesten være tøft når vi blir gamle også! 😀 HAHA!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top