Uka som gikk – Uke 41

Akkurat nå

Akkurat nå har jeg kommet hjem fra Boligmessa i Skien Fritidspark. Jeg fikk gratisbillett, så jeg tenkte jeg måtte utnytte den! Det var veldig kult, og hvertfall nå som jeg eier bolig selv. Det er mye spennende å se, og et perfekt sted å spørre om alt mulig man lurer på med oppussing og andre ting.
Denne uka har vært veldig fin, og jeg føler jeg har fått gjort så mye. Det har vært sosiale greier med venner, kos med katt, rydding av leiligheten, effektiv blogging og til og med et par treningsøkter. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas høydepunkt

Det er vanskelig å bare ha ett høydepunkt, siden hele uka jevnt over har vært bra. Men dersom jeg skal velge går nok seieren til da vi fikk samlet en stor gjeng på Burglar for å spise tidenes saftigste burger. Det var kjempegøy, og veldig koselig at så mange kom. Vi må prøve å få til lignende ting flere ganger, syns jeg!

 

Ukas kos

I går var vi på bowling! Det er ca. et halvt år siden jeg bowlet sist, og det gikk ikke bra, haha. Jeg har jo egentlig veldig konkurranseinnstinkt, men det måtte jeg tvinge meg selv til å legge til side nå, siden jeg var så dårlig.. På runde to var de seks første turene mine slik: 0 poeng – Strike – 3 poeng – Strike – 1 poeng – Spare … Dere skjønner kanskje tegninga? De gangene jeg faktisk fikk strike fikk jeg overhode ingen ting ut av bonuspoengene, haha! Veldig typisk. Men det var utrolig kos likevel! Det er jo veldig lett å gjøre og det koster heller ikke så mye, så jeg vet ikke hvorfor det er så sjeldent noen tar initiativ til det. Vi får bli bedre på det, nå som det kommer en bowlinghall her i Skien sentrum og.  

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas mest leste innlegg

Jeg hadde min første spørsmålrunde. Eller det var egentlig et samleinnlegg med alle spørsmålene jeg har fått i det siste. Dere må gjerne gå inn og spørre om ting dere lurer på. Innlegget finner dere her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas store irritasjon

Luna har helt plutselig blitt helt obsessed med plantene mine, og jeg holder på å gå av hengslene. Jeg har jo vært så fornøyd med at jeg har fått plantene til å vokse og blir store, selv etter de har hatt nedgangsperioder. Men nå vet jeg ikke hvor lenge de holder mer. Luna spurter bort til plantene med én gang jeg snur ryggen til og begynner å grave i dem. Jeg har ingen steder å putte den store planten som hun ikke kommer til, men jeg lukker de inne på et rom når jeg er på jobb. Jeg må se om jeg finner en katteavstøttende lukt jeg kan spraye på dem. Eddik fungerer ikke… Noen som aner råd?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas jobbøyeblikk

Vi bestemte oss på torsdag at vi skulle dra ut spise, siden det var halv pris på lunsj på Strøm. Jeg bestilte en veldig god ramen-suppe, og den var såå god og mettende! Det er så koselig å gjøre litt slike ting med jobben noen ganger, for det å komme seg ut av kontorlokalene gjør ordentlig godt for fellesskapet. 

 

Ukas måltid

Quesadillasene vi spiste på fredag. ÅÅååh, så gode de var! Jeg blir sulten av å tenke på dem NÅ, haha. Oppskrift finner du her

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukas kurs

Denne uka har jeg vært med på en Instagram Challenge arrangert av Bloggbedre. Det var en gratis challenge der vi fikk oppgaver og leksjoner om Instagram hver dag med forskjellige temaer. Det har vært veldig gøy å være med, og jeg er glad jeg nå har fått et slags instagram-nettverk med andre som også var med på samme challengen! Jeg skal prøve å følge alle de gode tipsene vi fikk. Instagrammen min finner du her

 

Hvordan har din uke vært?

10 thoughts on “Uka som gikk – Uke 41

  1. Så fin oppsummering! 🙂 Ser ut som en fantastisk uke! Denne uken har vært veldig bra, gjort mye sosialt og koselig, samt at vi endelig ble ferdig med alt vi skulle bli ferdig med så det bare var for forsikringen å komme! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top