Fredagshumor #16

                         Goood heeelg                         

Endelig er det fredag og helg, og det er klart for tacokveld, sofakos og Netflix! Etter jeg begynte å jobbe har fredager virkelig tatt seg opp. Det er faktisk noe annet å jobbe åtte til fire, fem dager i uka, og så kommer fredagen og du kan slippe alt du har i hendene og bare slappe av. Når man er student har du alltid hengende over deg at du kan gjøre mer, du kan studere mer, du kan jobbe mer, du burde gjøre mer. Når fredagen kommer i arbeidslivet går alle inn i fredagsmodus, og det er nesten festdag hver helg! 

I dag spiste vi lunsjen vår på Burglar (jeg var skeptisk, siden det tross alt var varmmat i kantina), men burgeren der var så god, så det var verdt det! I tillegg var det jo sosialt med jobben, så det ble veldig koselig.

I morgen drar jeg endelig til Oslo for å se Kamelot live, og jeg gleder meg så sykt! Det blir utrolig spennende å se dem, jeg har hørt albumene deres konstant på Spotify det siste halvåret mens jeg har jobbet. Jeg kjenner jeg har ordentlig sommerfugler i magen, og tror definitivt ikke det kommer til å skuffe!

Jeg prøver å publisere en aldri så liten programmeringshumor innimellom, så her kommer denne ukas #fredagshumor:

For å forklare litt: Dette er etterligninger av veldig vanlige fagbøker om kodespråk, datasystemer, webdesign, og alt annet innenfor data. De fleste som har drevet med koding kan kjenne seg ganske godt igjen i titlene på bøkene ❤ 

Ha en sykt bra fredag!

4 thoughts on “Fredagshumor #16

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top